Land Rover pregătește cea mai puternică versiune a SUV-ului Defender de până acum. SUV-ul va folosi un nou motor V8 supraalimentat cu două turbine și asistat de tehnologia mild-hybrid.
Gama Land Rover Defender urmează să primească un nou membru, cel mai puternic și mai capabil de până acum. Acest nou model va fi cel mai puternic Defender din toate timpurile și va folosi un motor V8 twin-turbo cu tehnologie mild-hybrid.
Viitorul model a fost botezat Defender OCTA și își trage numele de forma diamantului – cea mai dură substanță naturală existentă pe Pământ, renumită pentru raritatea sa.
Defender OCTA va beneficia de o siglă special creată pentru acest model, reprezentând un diamant. Această siglă se regăsește pe o serie de componente interioare și exterioare, inclusiv sub forma unui diamant negru lucios într-un disc de titan prelucrat și sablat, pe fiecare panou cu Signature Graphic. Titanul a fost ales, de asemenea, pentru robustețea și rezistența de care dă dovadă în starea sa naturală.
„Numele și semnătura grafică Defender OCTA sunt reprezentative pentru puterea, rezistența și atractivitatea vehiculului – inspirate de caracteristicile unui diamant. În special noua semnătură grafică are o semnificație deosebită, deoarece va fi prima dată când va apărea pe Defender – și va identifica pe viitor toate modelele emblematice Defender,” a declarat Mark Cameron, director general Defender.
Defender OCTA va beneficia de un motor V8 Twin Turbo pe benzină cu sistem mild-hybrid și de suspensie pneumatică 6D Dynamics. Disponibilă pentru prima dată pe modelul Defender, suspensia 6D Dynamics va conferi modelului Defender OCTA capabilități, confort și performanțe de înalt nivel, pe șosea şi pe teren accidentat.
Tehnologia hidraulică interconectată 6D Dynamics dispune de un sistem de control al tangajului și ruliului, care oferă modelului Defender OCTA o stabilitate mai mare în timpul accelerării, frânării și abordării virajelor, maximizând în același timp cursa suspensiei și articulația punților.
Specificațiile tehnice ale motorului nu au fost confirmate. Ceea ce știm este că va fi un V8 twin-turbo de 4,4 litri de la BMW. Acest motor livrează 635 CP în cazul modelului Range Rover Sport SV, astfel că ne putem aștepta la cifre similare de putere.